Wysyłka zamówienia na terenie Polski
Towar wysyłamy za pośrednictwem:
Kurier InPost, DPD, Fedex
18 zł- przedpłata na konto
23 zł - płatność za pobraniem
Pocztex Kurier48
18 zł- przedpłata na konto
23 zł - płatność za pobraniem
Fedex (TNT) /lustra, latarnie/
30 zł- przedpłata na konto
35 zł - płatność za pobraniem
Wysyłka zagraniczna
prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu wyceny przesyłki i ustalenia kuriera.
Dane do przelewu (przedpłata na konto):
Glam Decor
PKO BP SA 82 1020 3206 0000 8602 0132 5950
W TYTULE przelewu prosimy wpisać:
nr zamówienia oraz imię i nazwisko zamawiającego.
Bezpieczeństwo płatności online zapewnia Blue Media S.A.
Zamówienie wysyłane jest zazwyczaj jedną przesyłką. W przypadku złożenia zamówienia obejmującego kilka przedmiotów, których gabaryty i waga uniemożliwią wysłanie jedną przesyłką, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia indywidualnego kosztu wysyłki.
W momencie wysyłki otrzymują Państwo mailowo nr paczki wraz z linkiem do strony, na której można śledzić jej drogę i ustalić, na jakim etapie jest jej dostarczanie do Państwa.
Przesyłki są zawsze dobrze zabezpieczone. Przed podpisaniem odbioru przesyłki proszę ją dokładnie obejrzeć i otworzyć w obecności kuriera, szczególnie jeżeli przesyłka zawiera szkło, ceramikę lub inne delikatne przedmioty. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń na zewnątrz lub wewnątrz przesyłki, proszę sporządzić w obecności kuriera protokół szkody. Ważne jest, aby protokół szkody zawierał informacje zgodne ze stanem faktycznym. Musi się na nim znaleźć dokładny opis sposobu zapakowania przesyłki wraz z wyszczególnieniem wszystkich części opakowania i opisem wszystkich zabezpieczeń towaru. Na podstawie tego dokumentu możemy rozpocząć procedury reklamacyjne.
Istnieje możliwość osobistego odbioru towaru w siedzibie firmy, wówczas koszt dostawy będzie wynosił 0 zł. Należy jednak wcześniej skontaktować się mailowo lub telefonicznie w celu ustalenia dnia i godziny odbioru.