Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Glam Decor

ul. Włodzimierza Poczatko 9

21-110 Ostrów Lubelski

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem Klient ma 14 dni na zwrot towaru, bez podania przyczyny. Konieczne jest, aby towar zwracany był nieużywany, z całym wyposażeniem. Produkt/produkty należy zabezpieczyć na tyle starannie, aby nie uszkodziły się w transporcie, ponieważ zwrot środków będzie niemożliwy. 

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz odstąpienia od umowy i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem oraz dowodem zakupu:

Glam Decor

ul. Włodzimierza Poczatko 9

21-110 Ostrów Lubelski

 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Więcej informacji można uzyskać na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl